söndag 15 december 2013

NYTT FÖR 2014


Nytt år bakom knuten och med det kommer nya önskningar. Några av dom, dom materiella, visar jag här.

Lampan Kavalier från Länna Möbler blev jag helt förälskad i, ja alla tre varianter till och med. Jag skulle nog kunna köpa en ny lampa varje månad, precis som en del gillar skor älskar jag lampor


Denna svarta pärla hade passat som handen i handsken i vårta trapphus där det är extra högt i tak. Även denna hos Länna Möbler


 Vasen cactus från Olsson & Gerthel ger det där lekfulla till inredningen som jag gillar.



Bordet DLM från Hay är en favorit.

Handgjorda dalmatinerskålar - nästan är självklarhet hos oss. :) Hittas hos Artilleriet

 
Superfin ljusstake i mässing från Georg Jensen finns bl.a. hos Artilleriet


Ett lite urval från 2014:s önskelista och om jag känner mig själv kommer den bli längre. Vi får se vad som flyttar in.

Önskar en härlig tredje adventskväll.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar