torsdag 2 januari 2014

GOD FORTSÄTTNING







Här hemma har halva familjen varit sjuka och jag är en av dom. Under en filt framför tv:n och datorn passerar tusen ideér som jag genast vill sätta i verket. Gjorde ett försök igår med att flytta lite möbler då jag kände mig piggare men tjii fick jag för det idag.


I soffan igen och tittar på en av mina favoritprogram, Grand design, och min absolut bästa programledare Kevin McCloud. Vet inte var det är men jag blir helt fast när han är på tv.








 Januari är här och som alltid efter julen längtar jag efter vitt och fräscht. Hittade några bilder för ett tag sen som gav mig den känslan. Miljöbilder från Voice möbler från det svenska möbelföretaget Abstracta.





Bilderna blev lite skumma i färgerna när dom laddades upp. 

Nu lite vila för imorgon är det arbetsdag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar